środa, 17 października 2018

makaron z pesto z buraka

Ten przepis podejrzałam w telewizji, bodaj u Kingi Rusin. Zapisałam na szybcika na kartce, ale jak zrobiłam go pierwszy raz to szybciutko przepisałam do porządnego zeszytu z przepisami. Robiłam już kilka raz podając z makaronem razowym, pszennym, ryżowym, ze spaghetti. Jest pysznie i zdrowo.

Pesto:
2 pieczone lub gotowane buraki
1 łyżka ostrej musztardy
1 łyżka miodu
sok z połowy cytryny
2-3 łyżki oleju rzepakowego dobrej jakości
1 łyżka octu balsamicznego lub jabłkowego
2 łyżki orzechów pinii lub włoskich
odrobina świeżego tymianku lub

Całość zmiksować.

biała część pora - pokroić w krążki
5 dużych pieczarek - pokroić w plasterki
łyżka oleju
sól, pieprz do smaku
kozia rolada
makaron ugotować według przepisu na opakowaniu

Na patelni podsmażyć pora, pieczarki, doprawić solą i pieprzem.
Dodać makaron, pesto i lekko podgrzać. Na daniu ułożyć kawałki  koziej rolady.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :)