piątek, 16 grudnia 2016

curry z łososiem

To jest jedno z dań diety przyspieszającej metabolizm, zrobiłam je z dzikim łososiem według tego przepisu  Jest tak absolutnie pyszne, że ani przez chwilę nie myślisz o tym, że jesteś na diecie. Zrób je rodzinie, zabierz na imprezę i powiedz, że tak można jeść na diecie - nikt ci nie uwierzy. Książka H. Pomroy "Dieta przyspieszająca metabolizm" wpadła w moje ręce, kiedy byłam w kiepskim stanie zdrowotnym, szwankował cały metabolizm i cierpiały moje jelita, Nie pomagały wizyty u lekarzy, badania, a leki pogarszały mój stan. Nie miałam nic do stracenia. Przez miesiąc czytałam
 i przygotowywałam się do diety, poznałam fantastyczny blog szybkaprzemiana.pl i zaczęłam działać. Nie schudłam spektakularnie, raczej niewiele, ale nie miało to znaczenia, bo mój stan zdrowia bardzo się poprawił. Same badania krwi były rewelacyjne, jak nigdy w życiu. Latem znowu wróciłam  do diety, powtórzyłam ją (8 tygodni). Śmiało mogę powiedzieć, że sama siebie wyleczyłam odpowiednim jedzeniem. I nauczyłam się jeść. Nigdy więcej restrykcyjnych diet. Nigdy więcej diet. Tylko zdrowe racjonalne żywienie.




Składniki:
300 g filetu z łososia (może być inna ryba, np. dorsz)
puszka mleczka kokosowego
puszka krojonych pomidorów
cebula drobno posiekana
200 g młodych liści szpinaku
2 łyżki koncentratu pomidorowego
1 łyżka oliwy
sól do smaku
2 łyżeczki curry w proszku

Do wyboru: ugotowany ryż brązowy, komosa, kasza jaglana czy ciemny makaron.

1. Rozgrzej oliwę dodaj cebulę i curry. Przesmaż.
2. Dodaj mleczko kokosowe, pomidory z puszki, koncentrat pomidorowy. Smaż około 5-7 mionut aż zacznie gęstnieć.
3. Rybę obierz ze skóry i pokrój w kostkę, dodaj do sosu i gotuj około 3 minut.
4. Dodaj szpinak i gotuj aż zmięknie, około 2-3 minut.
5. U mnie z brązowym ryżem choć ta potrawa bardzo mi smakuje
z czerwonym ryżem i czerwoną komosą. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :)